Sıkça Sorulan Sorular

Satpa Tic.Ltd.Şti. 'ne ait sıkça sorulan sorulara ve cevaplarına aşağıdaki lsiteden erişebilirsiniz.

  • Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

    Sitemiz satpa.com.tr’den ürün satın alabilmek için Faturamatik bayisi olmanız gerekmektedir. Faturamatik bayiliği için ‘’0850 259 55 09’’ numaralı Pazarlama hattımızı arayabilirsiniz.

  • Siteye nasıl giriş yapabilirim?

    Siteye giriş yapmanız için Faturamatik bayi kodunuzu ve Faturamatik şifrenizi yazmanız gereklidir. Siteye ilk girişlerde, sistemde ki kayıtlı mail adresinize bir aktivasyon maili gelecek ve bu maili onaylayarak başarılı bir şekilde giriş yapabilirsiniz.

  • Şifremi unuttum, nasıl şifremi değiştirebilirim?

    Giriş bilgileri kısmında bulunan şifremi unuttum ekranlarından ilerleyebilirsiniz.

  • Aradığım ürüne en kolay nasıl ulaşabilirim?

    Aradığınız ürüne en kolay Arama Motorundan ulaşabilirsiniz. Arama Motoru sayfasına girerek almak istediğiniz ya da görmek istediğiniz ürünü aratarak ulaşabilirsiniz. Ya da kategori bazlı detaylı filtrelendirme yaparak istemiş olduğunuz ürünleri görebilirsiniz.

  • Sipariş vermek istediğim ürün sitede yok, ne yapmam lazım?

    Tedarik işlemleri için "0850 259 63 00" numaralı müşteri hizmetleri numaramızdan ulaşabilirsiniz.

  • Ödeme yöntemleri nedir?

    Kredi kartınızdan, Faturamatik bakiyenizden ve hakkedişinizden, vadeli alışveriş limitiniz varsa vadeli limitinizden veya havale yöntemi ile ödeme yapabilirsiniz.

  • Vadeli ürün nasıl alabilirim?

    Vadeli ürün alabilmeniz için, teminatınızın olması gerekiyor. Detay için "0850 259 63 00" müşteri hizmetleri numaramızdan ulaşabilirsiniz.

  • Teminatım yok, vadeli ürün alamaz mıyım?

    Tabi ki alabilirsiniz, genel müdürlüğümüze nakit teminat yatırarak ya da bankadan teminat mektubu edinip, limit açtırabilirsiniz.

  • Kredi kartına cep telefonlarında taksit yapabiliyor muyum?

    Cep telefonlarında taksit işlemi yapılamamaktadır.

  • Siparişim hangi kargo ile gelecek?

    Siparişinizi oluştururken seçmiş olduğunuz kargo firması ile gönderim yapılmaktadır.

  • Kargo ücreti ne kadar?

    250 üzeri alışverişlere kargo ücreti yok. 250 altı alışverişlere ise 10 kargo ücreti mevcuttur.

  • Ürünler ne zaman kargoya verilir?

    Hafta içi saat 15:00’e kadar sipariş vermeniz durumunda, stoklu ürün ise o gün içerisinde kargoya teslim edilir ve İstanbul’a olan uzaklığınıza göre 1-3 iş günü içerisinde size teslim edilir. 15:00’den sonra verdiğiniz siparişler bir sonraki gün kargoya teslim edilir.

  • Kargom verdiğim adrese ne zaman ulaşır?

    Siparişleriniz Türkiye’nin her yerine Aras kargo ile gönderilmektedir. İstanbul’a uzaklığı 600 km.’ye kadar olan illere, ürünlerinizin kargoya teslim edilmesinden sonra 24 saat içerisinde teslimat yapılır. 600 km.’den uzak iller için bu süre 2-3 gün sürmektedir.

  • Yurtdışına ürün gönderiyor musunuz?

    KKTC’ ve yurtdışına ürün gönderilememektedir.

  • Kapıda ödeme sistemi var mı?

    Maalesef kapıda ödeme sistemimiz yoktur.

  • Siparişimi kargo şubesinden teslim almak istiyorum, ne yapmalıyım?

    Ürünlerinizi anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo şubesinden teslim alabilirsiniz. Bunun için sipariş formunda Adres kısmına, ürünleri teslim almak istediğiniz Aras Kargo şubesinin İl, İlçe ve Şube ismi bilgisini yazmanız yeterlidir.

  • Siparişim neden hala "Sipariş Beklemede" görünüyor?

    Siparişler çalışma saatleri içerisinde sırayla kontrol edilmektedir. Siparişinizin durumu “Sipariş Beklemede” olarak görünüyorsa paketleme için sıraya alınmış demektir.

  • Siparişim neden hala "Kısmen Gönderildi" olarak görünüyor?

    Siparişleriniz içerisinde stokta bulunmayan ürünler, tedarik edilme sürecine girer, tedarik edildikten sonra tarafınıza gönderilir. Tedarik edilemeyen ürünlerin yerine onayınız doğrultusunda muadil ürün gönderilebilir veya paranız tarafınıza iade edilir.

  • Telefonla sipariş verebilir miyim?

    Hayır telefon üzerinden sipariş veremezsiniz. Ancak sipariş vermenize yardımcı olabiliriz. "0850 259 63 00" nolu telefon numaramızı arayarak destek alabilirsiniz.

  • Satın almış olduğum bir ürünü koşulsuz iade edebilir miyim?

    Koşulsuz iademiz ne yazık ki yoktur. Detaylı bilgi için "0850 259 63 00" müşteri hizmetleri numaramızdan ulaşabilirsiniz.

  • Gsm aksesuarı aldım ve bozuk çıktı ne yapmalıyım?

    Gsm aksesuarlarında birebir değişim imkanı bulunmaktadır, fiziksel görünümünde herhangi bir problemi olmayan ürünleri anlaşmalı kargomuz (Aras kargo) ile tarafımıza gönderebilirsiniz.